Koolitõrgetega laste vanemate tugigrupp alustab taas
Eelmisel õppeaastal populaarseks osutunud tugigrupp alustab taas. Tugigrupp on vastastikuse toetuse süsteem, kus sarnase probleemiga inimesed saavad kokku selleks, et saada ja jagada vastastikust abi, toetust ja kogemusi ning nende omavaheline suhe on rajatud vastastikusele austusele ja jagatud vastutusele. Grupinõustamine võimestab ja pakub emotsionaalset tuge erinevate probleemide lahendamisel.
Koolitõrgetega lastevanemate tugigruppi on oodatud lapsevanemad, kes tunnevad, et tahaksid kogenud spetsialisti juhtimisel arutleda koos teiste vanematega oma lapse, tema käitumise ja toimetuleku teemadel. Võimalus kokku saada teiste lastevanematega, jagada kogemusi, saada infot ja uusi ideid. Kohtumistel räägime kuidas toetada last, kes keeldub kooli minemisest püsivalt, näitab vastumeelsust kooli suhtes, lahkub koolist enne tundide lõppu, käivad koolis tugeva surve all, kartusest petta vanemate ootuseid.
Tugigrupis leiame lahendusi ka lapsevanema erakorralisele olukorrale ja leiame toimetuleku mehhanisme. Kuidas tulla toime igapäevase stabiilsuse tagamisega ja iseenda emotsionaalsusega. Näiteks eelmisel hooajal leidsid käsitlemist sellised teemad – MINA sõnum, enda väärtustamine, enesekehtestamine, suhtlemistõkked, kasvatusstiilid, ärevusega toimetulek jpm.
Tugigruppi juhib sotsiaaltöötaja, vaimse terevise nõustaja ja koolitaja Kairit Lindmäe.
TUGIGRUPP ON TASUTA!
Kohtumised toimuvad:
Keila Sotsiaalkeskuse esimese korruse saalis (aadress: Pargi 37)
Esimene kohtumine 19.oktoobril kell 18.00
Ürituse link FBs: https://fb.me/e/1bEdEIlP2
Grupis osalemiseks on vajalik eelnev registreerimine
e-kirja teel: erki.uus@keila.ee või telefonil 58846729 (Erki Uus)
Noppeid eelmise hooaja lapsevanemate tagasisidest:
1.Oleme saanud suhtlema poisiga omavahel (isa)
2.Grupi väärtus, et ei olegi üksi. Ei oska ennast võrrelda.
3.Sain vanemana toetust.
4.Sai vabalt rääkida oma muredest, teiste vanematega jagada.
5.Hea on, et saab rääkida kellelgi enda olukorrast ja kuulata teiste mõtteid ja lahendusi.
6.Sai juhendamist, kuidas sõnumid edastada osavõtvalt, mitte käskivalt ja keelavalt.
7.Olen saanud praktilist abi.
8.Et ma ei ole ainukene kellel on mure, et lapsed ei käi koolis.
9.Saab jagada oma kogemust ja kuulata teiste muresid.
10.Mida veel proovinud ei ole, äkki on midagi veel proovimata.
11.Tunne, et ei ole üksi.
- Saada aru, kus sa oled oma murega: millised etapid läbitud; millised mured teistel on; kas oled midagi õigesti teinud; millele veel mõelda.
13.Rollid erinevas vanuses lastega (ema-isa-kaaslane-vaba aeg või siis aja kasutamise võimalused).